Translate

perjantai 4. maaliskuuta 2016

Yukicon 3.0

Tässä on nyt vähän myöhäinen yukicon postaus. Eli olin yukiconissa viime viikonloppuna ja se oli mun ensimmäinen coni. En ite cossanut mitään mutta liikuin mahtavan porukan kanssa ja monella oli tosi hienoja cosseja. Olin myös lauantaina whatsapp ryhmämme nukke miitissä ja mulla on enimmäkseen sieltä kuvia mutta postauksen lopusta löytyy vielä pari muutakin kuvaa.
 Eli ylävasemmalla on mun Candie joka oli ainona nukkena mukana. Sitten Candien vieressä on Adan Kidelle. Alarivissä on taas Adan nukke Minoo sekä Alisan Pai.
Ekassa kuvassa Hennan Dewin ja Cilla, toisessa Lotan Bonnie.
Alarivissä Allin Zoé sekä Raikan Koume.

 Vasemmalla oleva suloinen Isul on Neten ja oikealla ylimpänä Raikan Honoo, keskimäisenä Lotan Liesel ja alimpana Neten nätti pullip neiti.
 Vasemmalla Ennin Tiffany ja Tinken Nōmu, oikealla Lauran Sakura.
 Vasemmalla Erikan Minhwan ja oikealla ylhäällä Erikan Hyojin. 
Vasemmalla Alisan Rune ja oikella ylhäällä on Allin Alfie, keskimäisessä kuvassa Saran Miyoko ja alimmaisen kuvan dali on Maijan Cindy.

Toivottavasti kaikki nimet ja omistajat oli oikein ja puuttuvia nimiä ja omistajia saa kertoa kommenteissa. Tähän loppuun sitten vielä muita kun nukke kuvia.

 Tänä vuonna Yukiconissa oli avaruusteema mikä näkyi Doctor Whosta tutuista tavaroista.
 Tässä on pari kuvaa myyntisalista ja hauskoista ilmapalloista :D.
 Ada, Alisa ja Aamu.
 Peppi
 Aino
Tinke

Kiitos kaikille jotka pitivät mulle seuraa conissa, mulla oli tosi hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti