Translate

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Uusi tulokas

                                             Joten heti aluksi saatte tavata uuden tulokkaamme.
                                                                   Tervetuloa...
...Rose!

Rose: "Moi!"



                                                               Rose paketissa:



 
Vähän vaatteita.

 
Ja sitten Rose paketista otettuna:




 
 
Ja sitten pieni kuvatarina:
 

Tervetuloa Rose!

 






 

Minä: "Rose!"

Minä: "Herätys!"
Rose: "Hä?"
 
Rose: "Mi..."

Rose: "...Missä minä olen?"

Minä: "Taisi olla rasittava matka. Nukahdit kesken matkan."

Rose: "Oi, anteeksi aivan kamalasti!"

Minä: "Ei se mitään! Tervetuloa uuteen kotiisi!"



Rose: "Onko tämä kaikki minulle?"

Minä: "Tietysti!"

Rose: "Ihan kokonaanko?"

Minä: "Joo, joo!"

Rose: "Voi, kiitos! Aivan kamalasti!"

Minä: "No, alahan tutkia paikkoja!"

Rose: "Mitäs täällä on?"

Rose: "Voi kuinka paljon kenkiä!"

Rose: "Ihana<3"


Rose: "Mitäköhän täällä on?"


Rose: "Oi, pinnejä!"

Rose: "Katso..."

Rose: "...Aivan ihana!"

Rose: "Mitäs täällä on?"


Rose: "Vaatteita."

Rose: "Shortsit"

Rose: "Hame"

                                                            Rose: "Ja paljon muuta!"

                                                                         Hetken päästä:

Rose: "Huh! Nyt on kaikki paikat tutkittu!"

Rose: "Olenko muuten ainoa asukas?"

Minä: "Et. TYYTÖÖÖT, Rose heräsiii!"

Alice: "Moi!"

Rose: "Tulkaa tänne istumaan"
Ovatpa he pieniä! (kursivoitu teksti on Rosen ajatuksissa)

Alice: "Olen Alice ja tämä on Jane"

Rose: "Olen Rose"

Alice: "Nämä ovat sinulle"

Rose: "Oi, kiitos, ei olisi tarvinnut!"



Rose: "Ihana, kiitos Jane!"

Jane: "Ei se nyt mitään..."



Rose: "Nämäkin ovat ihanat!"

Rose: "Ja sitten Alicen paketti!"

Rose: "Oi, kiitos!"

Alice: "Olehyvä!"

Minä: "Nyt kuin olette kaikki tässä, niin voin kertoa että lähdemme maalle!"

Alice & Jane: "Jeee!"
 
 
 

3 kommenttia:

  1. Rose on Merl ja sillä on Clarityn stockit O.O

    Nukkeblogini: http://nukkevaltakunta.blogspot.fi
    ♥ Uusi postaus! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Plastarissa oli semmonen my select pullip juttu. Että niinkun sai valita niinkun kolmesta nukesta ja kolmesta eri austa joita pysty sitten yhdistää... Ja kun ei ollut tavalista Merliä niin otin My Select Merlin...

      Poista