Translate

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Moi!

Olen tyttö etelä-suomesta. Tykkään mangasta ja muutenkin japanista. Aloitin nukkeilun joulukuussa, ja omistan yhden Blythen, yhden Docolla Pullipin ja sitten eilen sain ensimmäisen ison nukkeni, josta lisää seuraavassa postauksessa.

                                                            Joten tässä on Blytheni:
JANE!
 
Ja Docolla Pullipini:
ALICE!
 
Ja sitten pieni kuva tarina:
 

Talvista seikkailua!



 





Minä:"Oletteko nyt valmiina lähtemään? Ovatko vaatteet hyvin?"


Jane: "Muuten kyllä mutta, takki on liian iso, housut ei pysy ylhäällä ja pipon alta ei näe mitään."





Hetken päästä:





Alice: "Noin! Onko nyt parempi?"

Jane: "Paljon!"




Ulkona:










Alice: "Laske sinä ensin"




Jane: "Viiiiiiiiiiiiiii!"


*Pläts!*
Jane: "Auts!"

Alice: "Jippiiiii!"

*Pläts*
Jane: "Sattuiko sinua?!?"


Alice: "E...ei tässä mitään. Täällä on vain vähän kylmä, mennäänkö sisään kaakaolle?"
Jane: "OK..."




Sisällä:





Alice: "Olipa kivaa!"
Jane: "Jep!"


LOPPU
 

 

Ja sitten random kuvia Janestä:

Jane: "Byhyyy" *itkua*

hihii....

Tää on kyll ihana<3

*tuijotus*





Jane ja lelut =))

Leikkimässä<3

Nämä kuvat on mun tekemästä musiikki videosta...





Ja nämä on otettu ennen joulua=)



Jane:"Bööö!"

Piparivarkaissa...

Jane ja lempilelu<3

Vähän iso pyjama<3

Peiton alla<3




                                                               Ja jouluna otettut kuvat



Tämä on otettu kun vein nuket ekaa kertaa ulos=)

 

Ja sitten Alice:

 
<33

Pupumyssyssä<3...

...joka muutes on mun tekemä.


Ulkona=)

Alice: "Täältä on hyvä näköala!"

Ja mun tekemä lettikampaus...

Tunika on mun tekemä=)

Stock vaatteet ja tonttulakki<3

Rillit<3

tämä on mun entinen taustakuva<3

ja tässä on molemmat<3 Janen ilme xD

Peiton alla=)

Paketti<3



 
 
Moikka!
Ja seuraavassa postauksessa tapaatte uuden tulokkaan.
Olen aloittanut kuvaamisen mutta jatkan kun jaksan.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti